MA | TI | KE | TO | PE | LA | SU |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Peli sijoittuu vuonna 2012 ensimmäisen kerran pelatun Kultaisen Kolmikärjen Kievari -larpin maailmaan, Erreàn ruhtinaskuntaan. Eletään vuotta 213, ja merentakaisten valloittajien, elethien, sotavoimat ovat pyyhkäisseet yli ruhtinaskunnan saariston ja rannikon. Ruhtinatar Arianna hoveineen on paennut pääkaupungista Vuolinnasta pohjoisemmaksi Aarnivuon kaupunkiin ja koonnut neuvoston suunnittelemaan vastahyökkäystä. Sota ei kuitenkaan ole pysäyttänyt elämää, etenkään kauempana rintamalta, vaan tavallinen kansa koettaa selvitä muuttuvien tilanteiden keskellä.
Kyseessä on matalan kynnyksen magiaa sisältävä fantasiamaailma, jota kansoittavat ihmiset sekä metsissä enimmäkseen omissa oloissaan elävät haltiat. Peli sijoittuu Hopeisen Hirvaan majataloon, suuren Aarnivuon rannalle. Pelissä on tarjolla poliittista ja kaupallista neuvottelua ja juonintaa, sekä henkilökohtaisempia draamoja hahmojen välillä.
Peli on suunniteltu noin 55 pelaajahahmolle, sekä vielä avoimelle määrälle vaihtuvia hahmoja. Majatalon luonteeseen kuuluu, että kävijät ja vieraat voivat vaihtua tiuhaankin. Tämä toteutetaan vaihtohahmoilla, jotka saapuvat ja lähtevät täysin pelaajan halun mukaisesti. Myös itse kirjoitetuilla hahmoilla on mahdollista osallistua peliin; tällaiset hahmot tulee kuitenkin hyväksyttää pelinjohdolla ennen peliä.
Valitettavasti pelipaikka ei ole täysin esteetön, eikä liikuntarajoitteisia hahmoja ole sisällytetty peliin. Emme voi suositella peliä myöskään näkövammaisille, sillä liikkumista haastavassa pihamaastossa tulee olemaan melkeinpä hahmosta riippumatta, ja sää voi olla mitä vain.