MA | TI | KE | TO | PE | LA | SU |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
"Tervetuloa kouluun. Täällä olet turvassa. Susso näyttää sinulle huoneesi ja auttaa asettumaan kodiksi. Jätä kengät eteiseen ja kokoonnumme salissa ensimmäisen kerran kun kello on tasan. Älä huoli, mikään ei ole voinut seurata meitä tänne. Olemmehan ajan ja paikan ulkopuolella."
Legendan varjossa on peli, jossa metsästäjiä vuonna 2093 pakoilevat ihmissudet, vampyyrit, väkeen kuuluvat, peikot jne. saatetaan turvapaikkaan "ajan ja paikan ulkopuolelle" metsän peittoon. Tuossa kuplassa he voivat ensimmäistä kertaa nukkua yönsä rauhassa pelkäämättä että joku käy heidän kimppuunsa. Mutta tuleeko uni siltikään niin helposti? Millaisia traumoja hahmoille on kertynyt vuosien saatossa heidän pakoillessaan? Kun he saapuvat peliin täysin yksin, miten he onnistuvat löytämään tukea toisistaan?
Pelaajat luovat hahmot itselleen ns. hahmobuffetista ilmoittautuessaan, ja pelinjohto muokkaa niitä tarvittaessa. Hahmot eivät tunne toisiaan pelin alkaessa, vaan kontaktoituminen alkaa vasta ingame turvapaikkaan pääsyn myötä. Voit tutustua tähän tarkemmin pelin kotisivuilla Käytäntö-osiossa.
Toivotamme tervetulleeksi myös ensikertalaiset, ja pelaajat jotka ovat täyttäneet 13 vuotta. Huomatkaa, että peli kestää perjantaista lauantaihin ja pelipaikalla yövytään pelin aikana.
Peli on itsenäinen osa Seitsemän-kampanjassa, josta ei pelaajan tarvitse tietää mitään peliin osallistuessaan. Pelissä ei ole jatkohahmoja.